Thursday, February 21, 2013

"ဖံုးလည္းအုပ္ပါ- ျခစ္လည္းထုတ္ပါ"

ကိုထူး။   ။ ျပဳမွားခဲ့တဲ့ အကုသိုလ္အျပစ္ေတြကို ေခ်ဖ်က္လို႔ ရနိုင္ေကာင္းပါသလား ဘုရား။

အရွင္။   ။ ရႏိုင္တာလည္းရွိ- မရႏိုင္တာလည္းရွိတယ္။ ပဥၥာနႏၱရိယကံၾကီးငါးပါး (အေမကိုသတ္တဲ့ကံ၊ အေဖကိုသတ္တဲ့ကံ၊ ရဟႏၱာကိုသတ္တဲ့ကံ၊ ဘုရားကိုေသြးစိမ္းတည္ေအာင္ ျပဳတဲ့ကံ၊ သံဃာကိုသင္းခြဲတဲ့ကံ) ကေတာ့ က်ဴးလြန္မိရင္ ေခ်ဖ်က္လို႔မရႏိုင္ေတာ့တဲ့ ကံေတြပဲ။ က်န္တဲ့ကံေတြကေတာ့ ေခ်ဖ်က္ ရင္ ေက်ပ်က္ႏိုင္ပါတယ္။

ကိုထူး။   ။ ဘယ္လိုေခ်ဖ်က္ရမွာပါလဲ ဘုရား။

အရွင္။   ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အိုးမဲေတြ လိမ္းက်ံမိတဲ့သူတစ္ေယာက္ဟာ ဒီအိုးမဲေတြအလူးလူးနဲ႔ ျဖစ္ေနတာကို လူေတြျမင္မွာရွက္ေၾကာက္လာတဲ့အခါ အိုးမဲေတြေပ်ာက္သြားေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ။

ကိုထူး။   ။ အေပၚကေန သနပ္ခါး လိမ္းလိုက္ပါမယ္ဘုရား။

အရွင္။   ။ အဲဒီသနပ္ခါး ကြာက်သြားရင္ေရာ..။

ကိုထူး။   ။ သနပ္ခါးကြာက်သြားရင္ေတာ့ အိုးမဲေတြ ျပန္ေပၚလာမွာေပါ့ဘုရား။

အရွင္။   ။ ဒါဆိုရင္.. သနပ္ခါးနဲ႔ ဖုံးအုပ္တဲ့နည္းက ခနတျဖဳတ္ေတာ့ ဖံုးလႊမ္းရာရေစႏိုင္ေပမယ့္၊ လံုးဝစိတ္ခ်ရတဲ့နည္းေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူးေပါ့။

ကိုထူး။   ။ တင္ပါ့၊ လံုးဝျပန္မေပၚလာေအာင္ဆိုရင္ေတာ့ ျခစ္ထုတ္ၿပီး ေရေဆးပစ္လိုက္ရမွာေပါ့ ဘုရား။

အရွင္။   ။ ဟန္က်ၿပီ။ ဒါျဖင့္ အိုးမဲဆိုတာက အကုသိုလ္ကံေတြေပါ့။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့။

အရွင္။   ။ သနပ္ခါးဆိုတာက ဒါနကုသိုလ္၊ သီလကုသိုလ္၊ သမထကုသိုလ္ကံေတြေပါ့။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့။

အရွင္။   ။ ဒါဆို အကုသိုလ္ကံေတြေတာ့ ရွိပါရဲ႕၊ သို႔ေသာ္ သတိတရားရၿပီး ကုသိုလ္ကံေတြနဲ႔ ဖုံးအုပ္ထားႏိုင္လိုက္တဲ့အခါက်ေတာ့ လူ႔ျပည္ နတ္ျပည္ ျဗဟၼာ့ျပည္ဆိုတဲ့ သုဂတိဘံုေတြ ကိုေတာ့ ေရာက္ႏိုင္ေသးတာေပါ့။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့။

အရွင္။   ။ သို႔ေသာ္လည္း အဲဒီကုသိုလ္ကံ အရွိန္ေတြလည္းကုန္ေရာ၊ သနပ္ခါးေတြ ကြာက်ေတာ့ အိုးမဲေတြျပန္ေပၚလာရသလို အကုသိုလ္ကံေတြက အပါယ္ကို ျပန္ၿပီးပစ္ခ်ျပန္တာပဲ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့ဘုရား။


အရွင္။   ။ အဲဒီသေဘာကို ဝိဘင္းပါဠိေတာ္၊ ဓမၼဟဒယဝိဘဂၤ၊ ဥပၸါဒကကမၼ အာယုပၸမာဏဝါရ မွာ
“ဥကၡိတၱာ ပုညေတေဇန၊ ကာမ႐ူပဂတႎ ဂတာ။ ဘဝဂၢတမၸိ သမၸတၱာ၊ ပုနာဂစၧႏၲိ ဒုဂၢတႎ။ တာဝ ဒီဃာယုကာ သတၱာ၊ စဝႏၲိ အာယုသခၤယာ။ နတၳိ ေကာစိ ဘေဝါ နိေစၥာ၊ ဣတိ ဝုတၱံ မေဟသိနာ” ဆိုၿပီး ေဟာေတာ္မူထားတယ္။ ျမန္မာျပန္ အဓိပၸါယ္ကေတာ့.. “ေကာင္းမႈ ရွိန္ေစာ္ အာႏုေဘာ္ျဖင့္ ေျမႇာက္တင္အပ္ကုန္ေသာ ပုထုဇဥ္သတၱဝါ တို႔သည္ကာမသုဂတိ ႐ူပသုဂတိဘံုသို႔ လားရကုန္၍ ဘဝဂ္သို႔တိုင္ ေရာက္ ၾကေသာ္လည္း တစ္ဖန္မေကာင္းေသာ လားရာ (အပါယ္ေလးဘံု) သို႔ ျပန္ေရာက္ၾကရကုန္၏။ ထိုမွ်ေလာက္ အသက္ရွည္ေသာ သတၱဝါတို႔သည္ပင္လွ်င္ အသက္တမ္းကုန္၍ ေသဆံုးရ ကုန္၏၊ ျမဲေသာ ဘဝ အနည္းငယ္မွ် မရွိေခ်၊ ဤသို႔ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကားေတာ္မူ၏” တဲ့ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့ဘုရား။

အရွင္။   ။ တခါ ဆက္ၿပီး “တသၼာ ဟိ ဓီရာ နိပကာ၊ နိပုဏာ အတၳစိႏၲကာ။  ဇရာမရဏေမာကၡာယ၊ ဘာေဝႏၲိ မဂၢမုတၱမံ။ ဘာဝယိတြာ သုစႎ မဂၢံ၊ နိဗၺာေနာဂဓဂါမိနံ။ သဗၺာသေဝ ပရိညာယ၊ ပရိနိဗၺႏၲိ အနာသဝါတိ။” ဆိုၿပီး ေဟာေတာ္မူျပန္တယ္ ။ ျမန္မာျပန္အဓိပၸါယ္က.. “ထို႔ေၾကာင့္ပင္လွ်င္ ရင့္က်က္ေသာ ပညာရွိကုန္ေသာ သိမ္ေမြ႕ေသာ ပညာရွိ ကုန္ေသာ အက်ဳိးစီးပြါးကိုၾကံစည္တတ္ကုန္ေသာ ပညာရွင္တို႔သည္ အိုမႈ ေသမႈ လြတ္ရန္ ျမတ္ေသာ မဂ္ကို ပြါးမ်ားၾကကုန္၏။ နက္႐ႈိင္းေသာ နိဗၺာန္သို႔ ေရာက္ေၾကာင္းျဖစ္ေသာ စင္ၾကယ္ေသာ မဂ္ကို ပြါးမ်ား၍ အာသဝအလံုးစံုတို႔ကို ပိုင္းျခားသိလ်က္ အာသဝမရွိကုန္ဘဲ ဒုကၡ ခပ္သိမ္း ၿငိမ္းၾကကုန္၏” တဲ့ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါဘုရား။

အရွင္။   ။ ဆိုေတာ့.. ျပဳခဲ့ၿပီးေသာ အကုသိုလ္ေတြ ေက်ေပ်ာက္ေအာင္ ဒါန, သီလ, သမထကုသိုလ္ကံေတြကို ပြါးမ်ားအားထုတ္တယ္ ဆိုရင္ အဲဒါကို ဖံုးအုပ္တဲ့နည္းလို႔မွတ္၊ ျပဳခဲ့ၿပီးေသာ အကုသိုလ္ေတြ ေက်ေပ်ာက္ေအာင္ မဂ္ဖိုလ္ဆိုက္သည္အထိ ပြါးမ်ားအားထုတ္ရင္ အဲဒါကို ျခစ္ထုတ္တဲ့နည္း လို႔ မွတ္ေပေတာ့။

ကိုထူး။   ။ ရွင္းပါၿပီဘုရား။

အရွင္။   ။ ဒီေနရာမွာ တစ္ခ်ိဳ႕က ဝိပႆနာမွ ဝိပႆနာဆိုၿပီး၊ ဒါန, သီလ, သမထဆိုတာေတြကို ပစ္ပယ္ဖို႔ ႀကိဳးစားလာတတ္ၾကတယ္။ တကယ္ေတာ့ အဲဒါဟာ အယူေခ်ာ္သြားတာ တစ္မ်ိဳးပါပဲ။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ။ ဒီတစ္ဘဝတည္းနဲ႔အၿပီး တကယ္ႀကီး ကၽြတ္ႏိုင္လြတ္ႏိုင္မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့ဘုရား။

အရွင္။   ။ မွန္တယ္။ တကယ္တန္းမွာ မဂ္ဖိုလ္ရဖို႔အတြက္ဆိုရင္ ဒါနတစ္ခုတည္း၊ သီလတစ္ခုတည္းနဲ႔လည္း မျဖစ္ႏိုင္သလို၊ တစ္ခုတည္းဆိုရင္ ဘာဝနာတစ္ခုတည္းနဲ႔လည္း မျဖစ္ႏိုင္ေပဘူး ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။   ။ နိဗၺာန္ရဖို႔အေရးမွာ ဘာဝနာတစ္ခုတည္းနဲ႔လည္း မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ ဟုတ္ပါရဲ႕လားဘုရား။ နည္းနည္းမ်ား ဆန္းေနသလားလို႔။

အရွင္။   ။ တိပိဋကဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက မဟာဗုဒၶဝင္ မွာ ဒီလိုရွင္းျပေတာ္မူခဲ့တယ္ ကိုထူးရဲ႕.. ၊ ေရာ့.. ေရာ့.. ဒီစာမ်က္မွာ (စဲ နဲ႔ ေစာ) ကို ဖတ္စမ္း။

ကိုထူး။   ။ “အခ်ိဳ႕ကလည္း _ ဒါနတခုတည္းႏွင့္ နိဗၺာန္သို႔ ေရာက္ႏိုင္ပါမည္ေလာဟု ေမးေလ့ေမးထ ရွိၾက၏။ တစ္ခုတည္းသာဆိုလွ်င္ ဒါနျဖင့္လည္း နိဗၺာန္ မေရာက္ႏိုင္၊ သီလျဖင့္လည္း နိဗၺာန္ မေရာက္ႏိုင္၊ ဘာဝနာျဖင့္လည္း နိဗၺာန္ မေရာက္ႏိုင္ဟူ၍ ေျဖရေပမည္။ အေၾကာင္းကိုဆိုေသာ္… “ဒါနတစ္ခုတည္း” ဟု ဆိုရာမွာ သီလႏွင့္ဘာဝနာ မပါဟု အဓိပၸါယ္ ယူရသကဲ့သို႔၊ “ဘာဝနာတစ္ခုတည္း”ဟု ဆိုလိုက္လွ်င္လည္း ဒါနႏွင့္သီလ မပါဟူ၍ အဓိပၸါယ္ ယူရမည္ ျဖစ္၏။ သီလမပါလွ်င္ ဒုစရိုက္မႈေတြကို ျပဳက်င့္ေနေသာ ဒုစရိုက္တံုး ဒုစရိုက္ေကာင္ၾကီးသာ ျဖစ္၏။ ထိုဒုစရိုက္တုံးႀကီးသည္ မည္သို႔ပင္ ဘာဝနာတရား ပြါးမ်ားေစကာမူ … “အလြန္ေကာင္းလွစြာေသာ မ်ိဳးေစ့ကို ရဲရဲေတာက္ေနေသာ သံခဲႀကီးေပၚမွာ တင္လိုက္လွ်င္ အညြန္႔အေညွာက္ မထြက္ႏိုင္ပဲ ခဏအတြင္း ျပာက်သြားသကဲ့သို႔၊ ဒုစရိုက္တံုး ဒုစရိုက္ေကာင္ႀကီး ပြါးမ်ားအပ္ေသာ ဘာဝနာသည္လည္း ဘာဝနာအျဖစ္သို႔မေရာက္ ခ်က္ခ်င္းပင္ ဘာဝနာသေဘာ ပ်က္စီးသြားမည္သာ ျဖစ္၏။” သို႔ျဖစ္၍ “တခုတည္း”ဟူေသာ စကားကို ဒါနမွာ ထည့္သြင္း၍ ေမးျမန္းျခင္းသည္ မသင့္ေလ်ာ္ေသာ ေမးျမန္းျခင္းသာ ျဖစ္သည္ဟု မွတ္ယူအပ္၏။” ပါတဲ့ ဘုရား..။

အရွင္။   ။ ကဲ.. ရွင္းၿပီလား။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့။ ဒါဆို တပည့္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔က ျပဳခဲ့ၿပီးသား အကုသိုလ္ေတြကို ေခ်ဖ်က္တဲ့အခါ ဖံုးအုပ္တဲ့နည္းလမ္း (ဒါန သီလ သမထ) ကိုေရာ ၊ ျခစ္ထုတ္တဲ့နည္းလမ္း (ဝိပႆနာ) ကိုေရာ အသံုးျပဳရမွာေပါ့ဘုရား။

အရွင္။   ။ အဲသလိုပဲ ျဖစ္သင့္တာေပါ့ ကိုထူးရဲ႕။ သမၼပၸဓာနတရားေလးပါးကို ၾကည့္ပါ။
(၁) မျဖစ္ေသးတဲ့ အကုသိုလ္ေတြကို မျဖစ္ေအာင္။
(၂) ျဖစ္ၿပီးသား အကုသိုလ္ေတြကို ပယ္ႏိုင္ေအာင္။
(၃) မျဖစ္ေသးတဲ့ ကုသိုလ္ေတြကို ျဖစ္လာေအာင္။
(၄) ျဖစ္ၿပီးသားကုသိုလ္ေတြကို တိုးပြါးလာေအာင္.. ႀကိဳးစားၾကရမတဲ့ ကိုထူးရဲ႕၊ ဆိုေတာ့.. အကုသိုလ္ကံေတြကို ေခ်ဖ်က္ႏိုင္ဖို႔အတြက္သာဆိုရင္ နည္းစံုသံုးၾကရမွာပဲေပါ့။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့။ ဒါဆို ဆရာေတာ့္ ဥပမာကိုပဲ နည္းနည္း ေစာဒက တက္ပါရေစဘုရား။ ေအာက္မွာ အိုးမဲ၊ သူ႔အေပၚက သနပ္ခါး၊ တစ္ခါ ေယာင္မွားၿပီး ကိုယ့္ဘာသာ လိမ္းမိျပန္တာက အိုးမဲ၊ အဲဒါကို ဖုံးအုပ္ခ်င္ျပန္ေတာ့ သနပ္ခါး၊ ဒီလိုနဲ႔ အိုးမဲတစ္ထပ္၊ သနပ္ခါးတစ္ထပ္၊ တစ္ခါ တစ္ခါမ်ား အိုးမဲခ်ည္းပဲ အထပ္ထပ္၊ ၿပီးမွ သနပ္ခါးတစ္ထပ္၊ ဒီလို ျဖစ္ေနတာပါဘုရား။

အရွင္။   ။ ဟုတ္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္လည္း ေကာင္းက်ိဳးေပးလိုက္၊ မေကာင္းက်ိဳးေပးလိုက္၊ တစ္ခါတစ္ခါ မေကာင္းက်ိဳးေတြ ဆက္တိုက္ေပးလိုက္၊ ေကာင္းက်ိဳးကေလးတစ္ခု ေပးလာျပန္လိုက္၊ အဲသလုိ ျဖစ္ေနၾကတာေပါ့။ ကဲ.. ဆက္စမ္းပါဦး။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့၊ အဲသလိုအေနအထားမွာ အထဲက အိုးမဲေတြကို ျခစ္ထုတ္ေဆးေၾကာ လိုက္မယ္ဆိုရင္ အေပၚကဖံုးအုပ္ထားတဲ့ သနပ္ခါးေတြပါ ပါကုန္မွာေပါ့ဘုရား။

အရွင္။   ။ ဟုတ္တယ္၊ အဲသလိုပါကုန္မယ္ေလ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒါမ်ိဳးက အရဟတၱမဂ္ အဆင့္ေရာက္မွ ျဖစ္တဲ့သေဘာပါ။ အဲသလို အကုသိုလ္ (အိုးမဲ)၊ ကုသိုလ္ (သနပ္ခါး) ေတြကို အကုန္ျခစ္ထုတ္ပယ္ခြါ လိုက္ႏိုင္ၿပီဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ အကုသိုလ္ကံ- ကုသိုလ္ကံေတြရယ္လို႔ မရွိေတာ့ဘူး၊ အသစ္အသစ္ ထပ္ျပဳသမွ်သည္လည္း (ကံမဟုတ္ေတာ့ဘဲ) ႀကိယာလို႔ပဲ ေျပာၾကရေတာ့တယ္။ အဲဒါ ရဟႏၱာအဆင့္မွာမွ ျဖစ္တဲ့သေဘာပါ။ အဲဒီမွာ အကုသိုလ္ကံေတြကို ရွင္းပလိုက္ႏိုင္တဲ့အတြက္ အပါယ္ကိုေရာက္စရာလည္း မရွိေတာ့ဘူး၊ ကုသိုလ္ကံေတြကို ရွင္းပလို္က္ႏိုင္တဲ့အတြက္ သုဂတိဘံုေတြကို ေရာက္စရာလည္း မရွိေတာ့ဘူး။ တကယ္က အပါယ္ဘံုေတြမွာသာ ဒုကၡရွိတာ မဟုတ္ဘူး၊ သုဂတိဘံုေတြမွာေရာ အိုေဘး-နာေဘး- ေသေဘး- အမြဲေဘး- အငတ္ေဘး- အကြဲေဘးစတဲ့ ဒုကၡေတြရွိတာပါပဲ။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါဘုရား။

အရွင္။   ။နားလည္ေအာင္ ထပ္ေျပာရရင္ လူသာမန္ေတြအျမင္မွာ သနပ္ခါးဆိုတာ အိုးမဲနဲ႔စာရင္ ၾကည့္ေပ်ာ္ရႈေပ်ာ္ ရွိတယ္လို႔ ေျပာလို႔ရေပမယ့္၊ တကယ့္ က်င့္ႀကံအားထုတ္ေနတဲ့ သူေတာ္ေကာင္းေတြရဲ႕ အျမင္မွာေတာ့ သနပ္ခါးကေလး အေဖြးသားနဲ႔ ဆိုရင္ကိုပဲ ရွက္စရာလို႔ ထင္မိတတ္ၾကတာမ်ိဳးေပါ့ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။   ။ သေဘာေပါက္ပါၿပီဘုရား။

အရွင္။   ။ ဆိုေတာ့ ျပဳမွားခဲ့တဲ့ အကုသိုလ္ကံ (အိုးမဲ) ေတြကို ေခ်ဖ်က္ဖို႔ဆိုရာမွာ ေသာတာပတၱိမဂ္ကုသိုလ္ ဆိုတဲ့ ေရစင္ေရေအးနဲ႔ မျခစ္ထုတ္ မေဆးေၾကာနိုင္ေသးခင္၊ အျခား ဒါန သီလ သထမ ဆိုတဲ့ ကုသိုလ္ သနပ္ခါးေတြနဲ႕ ဖံုးအုပ္ထားနိုင္ေအာင္ေတာ့ ႀကိဳးစားၾကရမွာေပါ့ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့ဘုရား။

အရွင္။   ။ ဒီဘဝမွာတင္ အၿပီး ျခစ္ထုတ္နိုင္ခဲ့ရင္ေတာ့ အတိုင္းအထက္အလြန္ေကာင္းတာေပါ့။ သို႔ေသာ္ အဲသလိုလည္း မျဖစ္ႏိုင္ခဲ့ဘူးဆိုရင္ေတာ့ သုဂတိဘံုဘဝတစ္ခုခုကိုေတာ့ အနည္းဆံုးရမွ ျဖစ္မယ္ ကိုထူးရဲ႕၊ အဲဒီမွာ ဆက္ၿပီး အကုသိုလ္ကံေတြကို ျခစ္ထုတ္ဖို႔အခြင့္ရႏိုင္တာေပါ့။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါတယ္ဘုရား။

အရွင္။   ။ တကယ္ေတာ့ ပုထုဇဥ္မွန္ရင္ အကုသိုလ္ကံကို အနည္းနဲ႔အမ်ား မက်ဴးလြန္ခဲ့ဖူးသူရယ္လို႔ ေလာကမွာ မရွိႏိုင္ေပဘူး။ ကိုယ္မွားခဲ့တာကို မွားမွန္းသိၿပီး ေခ်ဖ်က္ႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားရေကာင္းမွန္းသိရင္ကိုပဲ အေတာ္ႀကီး ဟုတ္ေနၿပီ။ တကယ္လည္းႀကိဳးစားတယ္ဆိုရင္ေတာ့ အတိုင္းထက္အလြန္ေပါ့။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါဘုရား။

အရွင္။   ။ အဲဒါကို ပ႒ာန္းပါဠိေတာ္ႀကီးမွာ.. “ပါဏံ ဟႏ႖ာ တႆ ပဋိဃာတတၱာယ ဒါနံ ေဒတိ၊ သီလံ သမာဒိယတိ၊ ဥေပါသထကမၼံ ကေရာတိ၊ စ်ာနံ ဥပၸါေဒတိ၊ ဝိပႆနံ ဥပၸါေဒတိ၊ မဂၢံ ဥပၸါေဒတိ၊ အဘိညံ ဥပၸါေဒတိ၊ သမာပတၱႎ ဥပၸါေဒတိ” စသည္ျဖင့္ ေဟာေတာ္မူထားတယ္။ အဓိပၸါယ္က  “သူတစ္ပါး အသက္ကို သတ္ျဖတ္မွားမိၿပီး ထိုအျပစ္ေတြ ေပ်ာက္ကင္းေစျခင္းငွါ အလွဴေပး၏၊ သီလေဆာက္တည္၏၊ ဥပုသ္ေဆာက္တည္က်င့္သံုး၏၊ သမထစ်ာန္ကို ျဖစ္ေစ၏၊ ဝိပႆနာဉာဏ္ကို ျဖစ္ေစ၏၊ မဂ္ဉာဏ္ကိုျဖစ္ေစ၏၊ အဘိညာဏ္ကို ျဖစ္ေစ၏၊ သမာပတ္ကို ျဖစ္ေစ၏” လို႔ ဆိုလိုတယ္။ ဥပမာေပးရရင္ အရွင္အဂၤုလိမာလ မေထရ္တို႔လိုေပါ့။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါဘုရား။

အရွင္။   ။ အင္း.. အဲဒါတင္မကေသးဘူး၊ သူ႕ဥစၥာကို ခိုးျခင္း၊ လိမ္လည္ျခင္း၊ ကုန္းတိုက္ျခင္း၊ ဆဲဆိုျခင္း၊ အက်ိဳးမဲ့စကားကို ဆိုျခင္း၊ သူ႔ပိုင္နက္နယ္စပ္ကို ခ်ိဳးဖ်က္ျခင္း၊ ပုန္းေအာင္း၍ ဓားျပတိုက္ျခင္း၊ အိမ္တြင္းသို႔ဝင္၍ ဓားျပတိုက္ျခင္း၊ လမ္းခရီး၌ ဓားျပ တိုက္ျခင္း၊ သူ႔သားမယားကို က်ဴးလြန္ျခင္း၊ ရြာကိုဓားျပတိုက္ျခင္း၊ ၿမိဳ႕ကို ဓားျပတိုက္ျခင္း စတဲ့ အကုသိုလ္ကံဆိုးေတြကို ျပဳက်င့္မိၿပီး အဲဒီအျပစ္ေတြကို ေခ်ဖ်က္ဖို႔အတြက္ ဒါနျပဳ၊ သီလေဆာက္တည္၊ သမထစ်ာန္ကို ရေအာင္အားထုတ္၊ ဝိပႆနာဉာဏ္ရင့္သန္ေအာင္အားထုတ္၊ မဂ္ဉာဏ္ကိုရေအာင္အားထုတ္၊ အဘိညာဏ္ကို ရေအာင္အားထုတ္၊ သမာပတ္ကို ရေအာင္အားထုတ္ တာမ်ိဳးေတြလည္း ရွိတဲ့အေၾကာင္း ပ႒ာန္းပါဠိေတာ္ႀကီးမွာ ေဟာေတာ္မူထားပါေသးတယ္။

ကိုထူး။   ။ မွန္ပါ့ဘုရား။

အရွင္။   ။ တကယ္ေတာ့ ဒါေတြဟာ ျပဳခဲ့မွားတဲ့ အကုသိုလ္ကံေတြကို ေခ်ဖ်က္ဖို႔ ႀကိဳးစားၾကတာခ်ည္းပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ အေပၚကဖုံုးအုပ္တာမ်ိဳးကိုလည္း အထင္မေသးရ၊ အဲဒါနဲ႔တင္လည္း ေက်နပ္ မေနရ၊ ျခစ္ထုတ္ႏိုင္ဖို႔ပါ ႀကိဳးစားၾကရမွာပါပဲ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။   ။ ေက်းဇူးႀကီးလွပါတယ္ဘုရား။ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း သေဘာေပါက္ပါၿပီ။ ျပဳမွားခဲ့တဲ့ အကုသိုလ္ကံေတြကို ဒါနသီလသမထကုသိုလ္ကံေတြနဲ႔ ဖံုးအုပ္နိုင္ေအာင္လည္း ႀကိဳးစားပါ့မယ္ဘုရား၊ ဝိပႆနာဉာဏ္ကေန မဂ္ဉာဏ္ကိုျဖစ္ေစၿပီး ျခစ္ထုတ္ႏိုင္ေအာင္လည္း ႀကိဳးစားပါေတာ့မယ္ဘုရား။


ေမတၱာျဖင့္
အရွင္ဝိသာရဒ (ရမၼာဝတီ)


No comments: