Tuesday, February 5, 2013

ငါ့အတြက္ ငါဇာတ္ေဆာင္၊ သူ႔အတြက္ ငါဇာတ္ပို႔

မိဘဆရာသမားမ်ား၏ ေက်းဇူးေၾကာင့္ ငါးရာ့ငါးဆယ္ဇာတ္ေတာ္မ်ားႏွင့္ ငယ္စဥ္ကပင္ ရင္းႏွီးခြင့္ရခဲ့သည္။ "ဇာတ္ေပါင္းေသာ္ ….. သည္ ယခုအခါ (… ဘယ္သူ…) ျဖစ္လာ၏။ ….. သည္ ယခုအခါ (… ဘယ္သူ…) ျဖစ္လာ၏။ (…..) သည္ကား ငါဘုရားျဖစ္လာ၏" ဟူေသာ ဇာတ္ေပါင္းခန္းသည္ ဇာတ္ေတာ္တိုင္း၏ အထြဋ္အထိပ္ျဖစ္သည္။ ဇာတ္ေတာ္မ်ားကိုဖတ္ရင္း ဘယ္သူကေတာ့ျဖင့္ ဘယ္ဇာတ္ေတာ္မွာ ဘုရားေလာင္းရဲ႕ မိတ္ေဆြေကာင္းအျဖစ္ ပါဝင္ခဲ့တာကိုး၊ ဘယ္သူေတြကေတာ့ျဖင့္ ဘုရားေလာင္းကို ဒုကၡမ်ိဳးစံုေပးၿပီး အားျဖည့္ေပးခဲ့တာကိုး၊ ဘုရားအေလာင္းေတာ္ကလည္း ေတာ္လိုက္တာ ၊ ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုး ေလာကဓံမ်ိဳးစံုၾကားထဲက ပါရမီတရားျမတ္ေတြကို မရအရ ျဖည့္ဆည္း ယူနိုင္တာခဲ့တာကိုး စသျဖင့္ သေဘာက်ခဲ့ရပါသည္။

ထိုမွေနာက္ ဓမၼပဒဝတၳဳမ်ား၊ ဓမၼာစရိယ ဦးေ႒းလိႈင္၏ “ျမန္မာႏိုင္ငံ ပဋိပတ္သာသနာဝင္ ရဟႏၱာႏွင့္ ပုဂၢိဳလ္ထူးမ်ား”၊ “သီဟိုဠ္ေခတ္ စံေတာ္ဝင္ အရိယာမ်ား” စသည့္ စာအုပ္ေကာင္းမ်ားႏွင့္ ရင္းႏွီးခြင့္ ရခဲ့ျပန္ပါသည္။ ထိုစာအုပ္မ်ားတြင္ လာရွိသည့္ ထိုထိုအရွင္ျမတ္ႀကီးတို႔၏ ဘဝခရီးလမ္းတေလွ်ာက္ ႀကံဳေတြ႔ခဲ့ၾကရသည့္ ပုဂၢိဳလ္အသီးသီး၊ ပါဝင္ပတ္သက္ခဲ့ၾကပံု အေထြေထြတို႔ကိုၾကည့္ရင္း ဇာတ္ေဆာင္ႏွင့္ ဇာတ္ပို႔တို႔၏ သဘာဝကို ပို၍ရိပ္မိလာသလို ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ သံသရာခရီးသြားမ်ား အခ်င္းခ်င္း တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး အျပန္အလွန္ သက္ေရာက္မႈမ်ားရွိေၾကာင္း ရိပ္မိလာခဲ့ရသည္။ လူတိုင္းသည္ တစ္ခ်ိန္တည္းတြင္ မိမိတို႔အတြက္ ဇာတ္ေဆာင္မ်ား ျဖစ္ေနသကဲ့သို႔ အျခားသူမ်ားအတြက္မူ ဇာတ္ပို႔အျဖစ္ပါဝင္ ပတ္သက္ေနေၾကာင္း သိရွိခြင့္ ရခဲ့သည္။

ဥပမာအားျဖင့္ ရွင္သာရိပုတၱရာမေထရ္ျမတ္အေၾကာင္းကို ဖတ္ရႈလွ်င္ အရွင္သာရိပုတၱရာ မေထရ္ျမတ္ကို ဇာတ္ေဆာင္အျဖစ္ ေတြ႔ျမင္ရမည္ျဖစ္ၿပီး၊ အရွင္ေမာဂၢလာန္၊ သိဥၥည္းဆရာၾကီး၊ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ စသူတို႔ကို ဇာတ္ပို႔အေနျဖင့္ ေတြ႕ျမင္ၾကရမည္ျဖစ္ေလသည္။ ထို႔အတူ အရွင္မဟာေမာဂၢလာန္ မေထရ္ျမတ္အေၾကာင္းကို ဖတ္ရႈလွ်င္လည္း အရွင္မဟာေမာဂၢလာန္မေထရ္ျမတ္ကို ဇာတ္ေဆာင္အေနျဖင့္ ေတြ႔ျမင္ရမည္ျဖစ္သကဲ့သို႔ အရွင္သာရိပုတၱရာ စေသာ သူမ်ားကို ဇာတ္ပို႔အေနျဖင့္သာ ေတြ႔ၾကရမည္ ျဖစ္ေလသည္။

လူတစ္ဦး၏ဘဝတြင္ အခ်ိန္ကာလ၊ ေနရာေဒသ၊ ဇာတ္ရုပ္ပံုစံအၾကမ္း-အေခ်ာ တို႔ကို လိုက္၍ ဇာတ္ပို႔သူေပါင္းမ်ားစြာ ရွိနိုင္ေပသည္။ ဘဝဇာတ္လမ္းအစမွသည္ အဆံုးတိုင္ေအာင္ ပါဝင္သူ၊ ဇာတ္လမ္းအစမွသည္ ဇာတ္လမ္းအလယ္ေလာက္အထိ ပါဝင္သူ၊ ဇာတ္လမ္းအလယ္ေလာက္မွ စတင္ကာ အဆံုးထိေအာင္ ပါဝင္သူ၊ ဇာတ္လမ္းအစမွ်ေလာက္တြင္သာ ပါဝင္သူ၊ ဇာတ္လမ္းဆံုးခါနီးမွသာ ပါဝင္လာသူ စသည္ျဖင့္ ဇာတ္ပို႔သူေပါင္းမ်ားစြာ ရွိနိုင္သည္။ အခ်ိဳ႕မွာမူ ဇာတ္လမ္းတစ္ေနရာ၌ ပါဝင္ခဲ့ၾကၿပီး ကာလတစ္ခုအထိ (သို႔မဟုတ္) ဘဝတစ္ဆစ္ခ်ိဳးအထိ တိမ္ျမဳပ္သြားတတ္ၾကၿပီးလွ်င္ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ျပန္လည္ေပၚလာတတ္ၾက သည္မ်ိဳးလည္း ရွိတတ္ၾကေလသည္။

ေနရာေဒသအားျဖင့္လည္း ဇာတိရပ္ရြာတြင္ ႀကံဳဆံုရသူ၊ တျပည္တရြာတြင္ ႀကံဳဆံုရသူ ၊ ေက်ာင္းတြင္ႀကံဳဆံုရသူ၊ အလုပ္ခြင္တြင္ ႀကံဳဆံုရသူ၊ ပန္းၿခံတြင္ ႀကံဳဆံုရသူ၊ စစ္ေျမျပင္တြင္ ႀကံဳဆံုရသူ စသျဖင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳးအစားစားရွိနိုင္ေလသည္။

စိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္းသည္မွာ ဇာတ္ပို႔သူမ်ားသည္ အခ်ိန္ကာလ၊ ေနရာေဒသႏွင့္ ဇာတ္ေဆာင္၏ဘဝ အတက္-အက်ကိုလိုက္၍ ဇာတ္ရုပ္ပံုစံ အၾကမ္း-အေခ်ာအဖံုဖံုအားျဖင့္ ဇာတ္ပို႔ေပးၾကျခင္းပင္ျဖစ္ေပသည္။ အခ်ိဳ႕သည္ မိသားစုပံုစံအားျဖင့္၊ အခ်ိဳ႕သည္ မိတ္ေဆြေကာင္းပံုစံအေနအားျဖင့္၊ အခ်ိဳ႕သည္ကား အစမွအဆံုးတိုင္ေအာင္ ဇာတ္ရုပ္ပံုစံအၾကမ္း (villain) အားျဖင့္၊ ပံ့ပိုးေပးတတ္ၾကေလသည္။ ထိုတြင္ ပို၍ စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းသည္မွာ အခ်ိဳ႕သည္ အစပိုင္းတြင္ ခ်စ္သူခင္သူ မိတ္ေဆြေကာင္း အေနအားျဖင့္ ပံ့ပိုးခဲ့ၾကေသာ္လည္း ဇာတ္လယ္ေလာက္တြင္ ဗီလိန္ပံုစံသို႔ ေျပာင္းသြားၾကျခင္းမ်ိဳး၊ အစတြင္ ဗီလိန္ပံုစံ ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ မိတ္ေဆြေကာင္း ပံုစံသို႔ေျပာင္းသြားၾကျခင္းမ်ိဳးပင္ ျဖစ္ေလသည္။

ထို႔ထက္ပို၍ စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းသည္မွာ မိမိ၏ဘဝဇာတ္လမ္းတြင္  တစ္ခန္းတစ္က႑ေလာက္သာ ပါဝင္လာၾကေသာ္လည္း မိမိ၏ဘဝ အတက္ (သို႕မဟုတ္) အက်အတြက္ အားႀကီးစြာ ပံ့ပိုးတတ္ၾက သူမ်ားပင္ျဖစ္ေလသည္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ ထိုသူမ်ိဳးတို႔ ပါဝင္လာၾကပံုမ်ားမွာ မ်က္လွည့္ဆန္ဆန္ ရွိတတ္ေပသည္။ ဘယ္ကေန ဘယ္သူ႔ အဆက္အသြယ္ျဖင့္ ဘယ္လိုပါဝင္လာမွန္း ေရေရရာရာ မသိရေအာင္ပင္ ရွိတတ္ေလသည္။ သို႔ရာတြင္ သူတို႔ပါဝင္ပတ္သက္မႈ တစ္ခုတစ္ေလေၾကာင့္ပင္ ဘဝအတြက္ ႀကီးစြာေသာ အေျပာင္းအလဲႀကီးမ်ိဳး ျဖစ္ေပၚတတ္ေလသည္။ စင္စစ္ ဤေနရာတြင္ စာေရးသူအေနျဖင့္ မိမိ၏ဘဝအတက္အက်အတြက္ ထိုသို႔အားႀကီးစြာ ပါဝင္ပတ္သက္ခဲ့ၾကသူမ်ား၏ အေကာင္း-အဆိုး ပံုစံႏွစ္မ်ိဳးျဖင့္ ပံ့ပိုးေပးခဲ့ၾကပံုမ်ားကို ေရးသားျပခ်င္လွပါသည္။ ထိုသို႔ေရးသား တင္ျပရလွ်င္ စာရႈသူမ်ားအတြက္ ပို၍နားရွင္းဖြယ္ရာရွိမည္ဟုလည္း ထင္ပါသည္။ သို႔ရာတြင္ ထိုသူမ်ား၏ ဂုဏ္သိကၡာ၊ ပုဂၢလိကစံႏႈန္းအခ်ိဳ႕ကို ေလးစားေသာ အားျဖင့္ ေလာေလာဆယ္တြင္ မေရးသားသာေသးပါ။ မည္သို႔ဆိုေစ ထိုသူမ်ိဳးတို႔ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ခံစားခဲ့ရသည့္ ခံစားမႈအခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ ဓမၼဓိ႒ာန္သေဘာ ေဖာ္ျပရပါလိမ့္ဦးမည္။

စာေရးသူ၏ဘဝတြင္ စာေရးသူလက္လွမ္းမမွီနိုင္ေလာက္သည့္ အရာကို လက္လွမ္းမီေစရန္ ပင့္တင္ေပးခဲ့သူမ်ား ေပၚေပါက္လာ ခဲ့ဖူးသည္။ ထိုသူမ်ိဳးတို႔တြင္ အခ်ိဳ႕သည္ စာေရးသူ အေပၚ ေစတနာေကာင္းထားခဲ့သည္ဟု ထင္ရေသာ္လည္း စင္စစ္ စာေရးသူအေပၚ ပံ့ပိုးခဲ့ၾကျခင္းသည္ သူတို႔အတြက္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈတစ္ခုထက္ ပိုခဲ့ၾကသည္မဟုတ္ေပ။ စင္စစ္၊ ထိုသူမ်ားသည္ အစပိုင္းတြင္ မိတ္ေဆြေကာင္း အသြင္ ေဆာင္ခဲ့ၾကေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ ဗီလိန္အသြင္သို႔ေျပာင္းကာ စာေရးသူ၏ဘဝဇာတ္လမ္းအတြင္း တစ္ခန္းတစ္က႑ ပါဝင္ပံ့ပိုးခဲ့ၾက သူမ်ားသာျဖစ္ေလသည္။

ေနာက္တစ္မ်ိဳးႀကံဳခဲ့ရသည္ကား တကယ့္ေစတနာရိုးရိုးျဖင့္ ပံ့ပိုးခဲ့ၾကသူမ်ားပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုသူမ်ိဳးမ်ားႏွင့္ ႀကံဳရသည္မွာလည္း အံ့ၾသဖြယ္ရာ ေကာင္းလြန္းလွသည္။ မထင္မွတ္သည့္အခ်ိန္၊ မထင္မွတ္သည့္ေနရာတြင္ ထိုသူတို႔ႏွင့္ဆံုဆည္းခဲ့ရသည္။  မိုးေပၚကက်လာသည့္အလား ခုမွေတြ႔၍ ခုမွဆံုခဲ့ၾကေစကာမူ မိမိအေပၚေစတနာရိုးရိုးျဖင့္ ပံ့ပိုးခဲ့ၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။ ထိုသူတို႔၏ အပံ့အပိုးကို မရခဲ့လွ်င္ လက္ရွိတြင္ မိမိသည္ ယခုအေနမ်ိဳး ရွိေနလိမ့္မည္မဟုတ္သည္မွာ ေသခ်ာသည္။ မိမိဖက္ကလည္း ထိုသူတို႔အေပၚ အင္မတန္ေက်းဇူးတင္ကာ ရိုးရိုးသားသားပင္ မိမိစြမ္းနိုင္ရာ အသိပညာ အပံ့အပိုးမ်ားေပးခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ အေၾကာင္းေၾကာင္းေသာ (ၾကားထဲက အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာေသြးထိုးမႈ မ်ားလည္း ပါနိုင္သည္) အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ကာလတိုအတြင္းမွာပင္ ထိုသူမ်ားႏွင့္ အဆက္အသြယ္ ျပတ္ေတာက္သြားခဲ့ရသည္။

အစပိုင္းတြင္ ထိုသူမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ငါ့အေပၚ နားလည္မႈလြဲရက္ေလျခင္းဟု ထိထိခိုက္ခိုက္ ခံစားခဲ့ရေသာ္လည္း “သူတို႔သည္ ငါ့ဘဝဇာတ္လမ္းမွာ ပါဝင္ရန္အခြင့္ တန္သေလာက္ ပါဝင္ခဲ့ၾကၿပီ၊ ယခု ငါ့ဘဝဇာတ္လမ္းတြင္ ပါဝင္ရန္ သူတို႔အခြင့္ သူတို႔အပိုင္းက႑ကုန္ၿပီ” ဟု နားလည္လာခဲ့သည္မွေနာက္ သူတို႔၏ပံ့ပိုးခဲ့မႈမ်ားကို စဥ္းစားမိတိုင္း ေက်းဇူးတင္ ဝမ္းေျမာက္မိသည္မွလြဲ၍ “ငါ့အေပၚ နားလည္မႈ လြဲရက္ေလျခင္း”ဟု ထိထိခိုက္ခိုက္ ခံစားခဲ့ရမႈမ်ိဳး လံုးဝခ်ဳပ္ၿငိမ္း သြားခဲ့ရေလသည္။ စင္စစ္ ဤသို႔ ဘဝသံသရာခရီးလမ္းတြင္ “ငါ့အတြက္ ငါဇာတ္ေဆာင္၊ သူ႔အတြက္ ငါဇာတ္ပို႔ (တနည္း) သူ႕အတြက္ သူဇာတ္ေဆာင္၊ ငါ့အတြက္ သူဇာတ္ပို႔” အေနျဖင့္သြားေနၾကျခင္းသည္ ပ႒ာန္းတရားေတာ္အလိုအရ “ပုဂၢေလာပိ ဥပနိႆယ ပစၥေယန ပစၥေယာ” သေဘာမွ်သာျဖစ္ေလသည္။ ထိုသေဘာကို နစ္နစ္ေနာေနာ စဥ္းစားဖို႔ေကာင္းသည္၊ ဆင္ျခင္သက္ဝင္ဖို႔ေကာင္းေလသည္။

လူတိုင္း၏ဘဝတြင္ မိတ္ေဆြေနရာမွ ဇာတ္ပို႔မည့္သူမ်ားရွိၾကသကဲ့သို႔ ဗီလိန္ေနရာမွ ဇာတ္ပို႔မည့္သူမ်ားလည္း ရွိၾကသည္သာျဖစ္ေလသည္။ တက္လမ္းသို႔ တြန္းတင္ေပးမည့္သူမ်ားႏွင့္ ႀကံဳရႏိုင္သကဲ့သို႔ အက်ဘက္သို႔ တြန္းခ်မည့္ သူမ်ားႏွင့္လည္း ႀကံဳၾကရမည္သာျဖစ္ေလသည္။ မိမိအေပၚ အလြန္တရာ မလိုမုန္းထားခဲ့သူမ်ားသည္ မိမိ၏ အရွက္၊ အသက္၊ ဂုဏ္သိကၡာကို ကာကြယ္ေပးသူမ်ားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲသြားႏိုင္သကဲ့သို႔၊ မိဘအရင္း၊ ဆရာအရင္း၊ ဇနီးခင္ပြန္း ခ်စ္ကၽြမ္းဝင္ၾကသူ အခ်င္းခ်င္းသည္ပင္ ဗီလိန္ဘဝသို႔ ေရာက္မွန္းမသိ ေရာက္သြားၾကသည္မ်ိဳးလည္း ရွိနိုင္ေလသည္။ ကံဆံုက တြဲၾကရသည္၊ ကံကုန္ကလည္း ကြဲၾကရသည္။ ကံမဆံုခင္ မႀကံဳၾကရေသာ္လည္း ကံဆံုလာေသာအခါ ေကာင္းသည္ဆိုးသည္မေရြးသာပဲ ႀကံဳစရာရွိသမွ်နဲ႔ ႀကံဳၾကရၿမဲသာျဖစ္ေလသည္။

စင္စစ္ မိတ္ေကာင္းမ်ားႏွင့္ဆံုရျခင္း၊ မိတ္ဆိုးမ်ားႏွင့္ႀကံဳရျခင္းမွန္သမွ် ေလာကဓမ္ သေဘာမွ် ခ်ည္းသာျဖစ္ေလသည္။ ေလာကမွ မထြက္ေျမာက္ေသးသူတို႔အတြက္ ေလာကဓမ္ႏွင့္ကင္းသူ ဟူ၍ကား တစ္သူမွ်မရွိ။ စင္စစ္ ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုး ေလာကဓမ္မ်ိဳး မွန္သမွ်တို႔သည္ ႏွလံုးသြင္း မမွန္သူတို႔အတြက္ နစ္ျမဳပ္ဖို႔ ခ်ည္းသာ ျဖစ္ေသာ္လည္း၊ ႏွလံုးသြင္းမွန္ကန္ သူတို႔အတြက္မူ လြတ္ေျမာက္ဖို႔ ခ်ည္းသာ ျဖစ္ေလသည္။ ဤသေဘာကို ဇာတ္ေတာ္မ်ားကို ဖတ္ရႈျခင္းမွလည္း ရရွိနိုင္သည္၊ အတၳဳပၸတၱိ စာအုပ္အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ဖတ္ရႈျခင္းမွလည္း ရရွိနိုင္သည္။ ရရွိလာေသာ ထိုသေဘာသဘာဝမ်ားကို မိမိဘဝတြင္ ႀကံဳဆံုခဲ့ရသည့္ ဇာတ္ပို႔အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ ပံ့ပိုးမႈအဖံုဖံုတို႔ႏွင့္ ယွဥ္ထိုးၾကည့္ႏိုင္ၾကေပလိမ့္မည္။

ထိုသို႔ယွဥ္ထိုးၾကည့္နိုင္လာေလေလ ကိုယ့္ဘဝအတြက္ သူပါဝင္ခဲ့ဟန္၊ သူ႔ဘဝအတြက္ ကိုယ္ပါဝင္ခဲ့ရဟန္၊ ဇာတ္ေဆာင္ႏွင့္ ဇာတ္ပို႔တို႔၏ အျဖစ္မွန္သေဘာကို သေဘာတရားအတိုင္း ရႈႏိႈင္းခ်ိန္ဆ ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း ျမင္လာၾကမည္သာ ျဖစ္ေလသည္။ သူ႔အတြက္ ကိုယ့္က႑ ကုန္သြားၿပီမွန္းကို သိလွ်င္ သူ႔အေပၚေစတနာရွိပါသည္ဟု သူ႔အေပၚအတင္းတြယ္ကာ သူ႔အတြက္ ေဝဖန္စရာ၊ ႏွေျမာစရာ၊ ဝမ္းနည္းစရာလည္း မလိုေတာ့ၿပီ။ ကိုယ့္အတြက္ သူ႕က႑ကုန္သြားၿပီမွန္းကိုသိလွ်င္ သူမရွိေတာ့၍ အားငယ္စရာ၊ စိတ္ဓာတ္က်စရာ၊ ဝမ္းနည္းစရာလည္း မလိုေတာ့ၿပီ။

ကိုယ္မွလြဲ၍ မိဘအပါအဝင္ အျခားသူမွန္သမွ် ကိုယ့္အတြက္ ဇာတ္ပို႔အဆင့္မွ်သာရွိေၾကာင္း၊ မည္သူ႔အတြက္မဆို ကိုယ္သည္လည္း ဇာတ္ပို႔အဆင့္မွ်သာရွိေၾကာင္း သေဘာေပါက္ နားလည္ လာေလေလ ႀကံဳခဲ့ ဆံုခဲ့ ကြဲခဲ့ ကြာခဲ့၊ ႀကံဳဆဲ ဆံုဆဲ ကြဲဆဲ ကြာဆဲမ်ားအတြက္ ယခင္ေလာက္ ခံစားခ်က္ မျပင္းထန္၊ ေသာက ေဒါသ ေလာဘဒဏ္မ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္လာေလေလ သာ ျဖစ္ၿပီး ေလာကဓမ္ မွန္သမွ်ကို ယခင္ထက္ သက္ေတာင့္သက္သာ ရင္ဆိုင္လာနိုင္ၾကမည္သာ ျဖစ္ေလသည္။

စင္စစ္ ဤသေဘာကို သိေအာင္ႀကိဳးစားၾကျခင္းကို သူ႕ေက်းဇူးကို ေခ်ဖ်က္လိုေသာ မေကာင္းေသာ စိတ္ထားျဖင့္ ျပဳလုပ္ထိုက္ၾကသည္ကားမဟုတ္။ သူ႕က႑၊ ကိုယ့္က႑ကို ကြဲျပားေအာင္ ခြဲျခားသိျမင္ၿပီး ကိုယ္စြမ္းကိုယ္စကို ယံုၾကည္ကာ မိမိသာလွ်င္ မိမိဘဝ၏ဇာတ္ေဆာင္ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ထိန္းေက်ာင္းဖို႔ အထူးလိုအပ္ေၾကာင္း ေကာင္းစြာသေဘာေပါက္ နားလည္ၾကရန္သာ ျဖစ္ေလသည္။

ဤစာစုကို ဖတ္ရႈမိသူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ ဇာတ္ေဆာင္ႏွင့္ ဇာတ္ပို႔၊ ဇာတ္ပို႔ႏွင့္ဇာတ္ေဆာင္ သေဘာသဘာဝကို အတန္ငယ္ရိပ္မိ၍ စိတ္ဖိစီးမႈအခ်ိဳ႕ အတိုင္းအတာတစ္ခုအထိ သက္သာခြင့္ရခဲ့မည္ဆိုလွ်င္ ဤစာစုကိုေရးသား၍ ဇာတ္ပို႔ခဲ့ရက်ိဳးရွိေပၿပီ။




အတၱာ ဟိ အတၱေနာ နာေထာ၊ ေကာ ဟိ နာေထာ ပေရာ သိယာ။
အတၱနာ ဟိ သုဒေႏၲန၊ နာထံ လဘတိ ဒုလႅဘံ။

မိမိသည္သာ မိမိ၏ကိုးစားရာျဖစ္၏၊ သူတစ္ပါးသည္ မိမိ၏ကိုးစားရာ အဘယ္မွာျဖစ္ႏုိင္ အံ့နည္း၊ ေကာင္းစြာဆံုးမအပ္ၿပီးေသာ မိမိသည္သာ ရႏုိင္ခဲေသာ အားကိုးစရာ-အရဟတၱဖိုလ္ကို ရႏုိင္၏။
{ဓမၼပဒပါဠိေတာ္၊ အတၱဝဂ္}

ေမတၱာျဖင့္
အရွင္ဝိသာရဒ (ရမၼာဝတီ)               {Note (100) ျပည့္ အမွတ္တရ..}

No comments: